Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta i Gminy Miłomłyn
Menu góra
Strona startowa Urząd Miasta i Gminy Organy władzy Rada Miejska Sesje Rady Miejskiej 2018
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Porządek obrad LIII zwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Miłomłynie, która odbędzie się w dniu 27 czerwca 2018 r - 2018, menu 162, artykuł 1334 - BIP - Urząd Miasta i Gminy Miłomłyn”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

2018

Porządek obrad LIII zwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Miłomłynie, która odbędzie się w dniu 27 czerwca 2018 r

Porządek obrad LIII zwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Miłomłynie, która odbędzie się w dniu 27 czerwca 2018 r.w sali narad Urzędu Miasta i Gminy Miłomłyn. Obrady sesji rozpoczną się o godz. 9.00

 

  1. Otwarcie i odczytanie porządku obrad

  2. Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji

  3. Informacja z działalności Burmistrza w okresie między sesjami oraz działań podejmowanych w kierunku aktywizacji inwestycyjnej na terenie „Obszaru Ochrony Uzdrowiskowej Miłomłyn”

  4. Rozpatrzenie sprawozdań finansowych za 2017 rok, sprawozdania Burmistrza Miasta i Gminy Miłomłyn z wykonania budżetu za 2017 rok oraz wniosku o udzielenie Burmistrzowi absolutorium z tego tytułu.

  • podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2017 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu,

  • podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Miasta i Gminy Miłomłyn absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy za 2017 rok.

  1. Podjęcie uchwał w sprawie:

  • zmiany uchwały w sprawie podziału Gminy Miłomłyn na okręgi wyborcze oraz ustalenia ich granic, numerów i liczby radnych wybieranych w każdym okręgu,

  • zmiany uchwały w sprawie podziału Gminy Miłomłyn na stałe obwody głosowania, ustalenia ich numerów, granic oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych,

  • zbycia nieruchomości,

  • zbycia nieruchomości,

  • zniesienia współwłasności nieruchomości,

  • ustalenia godzin otwierania i zamykania placówek handlu detalicznego i zakładów gastronomicznych dla ludności na terenie Gminy Miłomłyn,

  • wprowadzenia odstępstwa od zakazu spożywania napojów alkoholowych w miejscach publicznych na terenie Miasta i Gminy Miłomłyn,

  • ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie Miasta i Gminy Miłomłyn,

  • ustalenia zasad usytuowania na terenie Miasta i Gminy Miłomłyn miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych,

  • określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć pedagogów, psychologów, logopedów, terapeutów pedagogicznych i doradców zawodowych zatrudnionych w przedszkolach i szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miłomłyn,

  • ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Miasta i Gminy,

  • zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Miłomłyn na lata 2018-2031,

  • zmian w budżecie Miasta i Gminy Miłomłyn na 2018 rok.

  1. Interpelacje i zapytania radnych oraz sołtysów

  2. Udzielenie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych oraz sołtysów

  3. Wolne wnioski i informacje

  4. Zakończenie obrad sesji

 

 

Przewodniczący Rady Miejskiej

Radosław Gross

 

 

Metryka

sporządzono
2018-06-19 przez Krystyna Staszyńska
udostępniono
2018-06-19 00:00 przez Wojciech Ignaczak
zmodyfikowano
2018-06-19 07:17 przez Ignaczak Wojciech
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
363
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.